Sunday, March 4, 2012

I'm Alone...I hate this feeling....not good at all...

HI readers...

Sorry kali nie anne cuma nak kongsikan lara hati anne.  Today anne rasa lonely sangat, ummi, abbi dana dua orang adik anne pegi ke tanah suci Makkah dan Madinah untuk mengerjakan UMRAH.  Semalam anne bermalam di rumah ummi.  sayu hati mula menjengah sudut hati anne, rasa seperti ditinggal kekasih hati..entah lah kosong sangat.


Pagi nie lepas sarapan, semua bersiap-siap, anne cuba sembunyikan rasa resah gelisah.  Memang berjaya pada mulanya, hinggalah sampai di KLIA, bila masa berlari pantas, bila waktu ketika itu mencecah pukul 12 tengah hari, hati dan minda anne tidak bersatu, wajah anne menceritakan keresahan anne, fikiran anne melayang jauh entah dimana agaknya.  Tika disergah oleh adik bongsu anne, tiba-tiba air mata mengalir.  Aduh...anne cuba menghalang ia dari keluar namun emosi menguasai minda.  Gagal untuk anne kawal hati dan minda ketika itu.

Kalu readers nak tahu anne memang mudah mengalirkan air mata.  Terutama sekali perkara-perkara yang berkaitan dengan mak ayah anne, adik beradik.  Sesungguhnya anne belum bersedia untuk perpisahan itu.  Demi Allah, anne tak bersedia namun siapa kita untuk menentukanya.  Perpisahan itu pasti tiba namun bila tak siapa pun tahu.

Pada readers yang selalu baca post anne, maybe ada yang kata anne anak manja.  Yea maybe anne memang anak manja abbi dan ummi, sejak anne bernikah anne semakin sensitif sangat perkara-perkara yang berkaitan dengan family terutama parents.

Doa anne, semoga Allah permudahkan perjalanan Ummi, abbi dan adik-adik anne, tubuh badan yang sihat sepanjang mengerjakan umrah, selamat pergi dan selamat pulang. 

p/s : bawa kete balik tadi pun air mata tak berenti mengalir tambah pulak dapat call dari abbi yang bagi tau nak masuk pintu flight dah....Ya Allah Lindungilah Keluargaku....Amin.
 

No comments:

Post a Comment