Monday, May 23, 2011

Serbu Wayang....

HI all..

Haaa...dh lama tak update blog.  Actually memamng sangat2 tidak sempat untuk update blog.  Opis baru nie menuntut perhatian dan kepantasan anne dengan segala kerja2 adhoc.  Segalanya perlu pantas.  Nasiblah anne biasa dan walau apapun sebenarnya anne suka kerja kat opis baru.  Damai, aman dan tenteram.  So apapun kerja anne sambut dan buat dengan hati terbuka dan senang hati.  Bos2 pun ok...sama beri tunjuk ajar.  Staff pun ok...friendly dan senang bergaul.  Walaupun opis nie tak ramai staff tapi sangat baik dan ramah.  Anne pun memang dah berniat nak mulakan hidup dan sejarah karier yang baik kat sini. 

Just nak kongsi anne buat kerja memang gila bila jumaat (20/05/2011) lepas anne bekejaran ke Midvalley beli tiket wayang....Huiiihhhh....punya la ramai orang beratur..tak hinggat.   Dalam keadaaan beratur tu anne peratikan skin tv jualan tiket....NURKASIH - Selling fast , Pirates of Caribbean - Selling fast.  dalam hati dapatkah ku beli tiket nie....ohhh!!! God please be with me...sampai kat kaunter anne booking tiket 3D Pirate untuk ari ahad dengan hubby anne dan kemudian anne mintak org kaunter tiket tolong slot anne daalam waktu tayanagan terhampir NUR KASIH....yeay!!!! anne berjaya...dapat tgk NURKASIH pada jam 7.55mlm tu jugak...lega sungguh...kluar dari kaunter tiket GSC buat announcement yang tiket NURKASIH @ 7.55mlm telah habis dijual....perghhhhh!!!lega sungguh.

Akhirnya dapat anne tgk :


 NURKASIH The Movie


 Pirates Of Caribbean - On Strangers Tides

Pagi ahad tu masa anne dan hubby sampai untuk tengok Pirates, tenguk kat kaunter tiket di MIdvalley, line beratur untuk beli tiket sampai ke depan pintu Mc'D MidValley...ramai giler... "dalam hati anne bertanya....ada ke tiket lagi?...hmmmmmm...."

So kepada yang belum tenguk 2 cerita nie...jangan lepaskan....tak rugi dan best giler...
Sebenarnya ada satu blog anne dh nak hampir siapkan dan akan anne publish bila2 masa je...nantikan yer....ok daaaa....

No comments:

Post a Comment